نیمکت (عکس و فیلم )
نیمکت (عکس و فیلم )

نیمکت (عکس و فیلم )

جوک 38

یه کیف پول خریدم ششصد هزار تومن.











لامصب هرچی هزاری میذارم توش توف میکنه بیرون
  ‏ما امسال ماهی قرمز نخریدیم ...
ولی خداییش این دیگه چه کمپینیه؟!







 الان توی تُنگمون ١٠ تا ماهی سیاه انداختیم؛ تُنگمون عین تخم شربتی شده

*********************

از وقتی یادمون میاد آمار تلفات جاده ای هرسال ۱۰درصد کاهش پیدا میکنه







اگه این آمار درست بود قاعدتا باید الان زاد و ولد داشتیم تو جاده ها

*********************

یه جوری میگن اسب حیوان نجیبی‌ـست









 که انگار بقیه حیوونا سرکوچه وای میستن دختر بازی میکنن

*********************

میدونید باحال ترین تفاوت دختر پسرا چیه؟


دخترا پسرایی رومیخوان که آینده ی خوبی داشته باشن!


پسرا دخترایی رو میخوان که گذشته ی خوبی داشتن!



جمله سنگینی بود یه صلوات عنایت بفرمایین...

*********************

امروز از کناره یه پسره رد شدم داشت با مخاطب خاصش تلفنی حرف میزد
که یهو گفت: قهر نکن دیگه، مگه من میمون زشته احمقِ تو نیستم!






بعد انتظار دارین طوفان نیاد؟ زلزله نیاد؟

*********************
ﺗﻮ ﺣﻤﻮﻡ ﺑﻮﺩﻡ
بابام ﺩﺭ ﺣﻤﻮﻡ ﻭ ﺯﺩﻩ ﻣﯿﮕﻪ : ﻋﻠﯽ ﻋﺒﺪﺍﻟﻤﺎﻟﮑﯽ ﻣﯿﺸﻨﺎﺳﯽ؟؟
ﻣﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ : ﺁﺭﻩ ﭼﻄﻮﺭ ﻣﮕﻪ؟؟ !!!!
.
..
..
..
.
بابام ﮔﻔﺖ پیرزن ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ ﺑﺎﻻﯾﯽ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﻣﯿﮕﻪ : ﺍﺯ ﻋﻠﯽ ﻋﺒﺪﺍﻟﻤﺎﻟﮑﯽ ﻫﻢ ﺑﺨﻮﻥ

*********************

میخوام اعتراف کنم

  

.
.
.



.
نه ولش کن
شما اعترافمو کپی میکین آبرومو میبرین

*********************

امروز عشقم بهم گفت:












نه وجدانن فک کردین من عشق دارم!!!

آخه اگه من عشق داشتم از صبح تا شب مثل شاطر نونوایی برای شما ها پست میذاشتم؟؟؟

*********************

یکی دو روزه مامانم اینا  رفتن مسافرت ،
امروز هوس خوراکی کردم هرجارو گشتم هیچی پیدا نکردم!

فقط توی کابینتا یه سری قوطی بود که با ماژیک روش نوشته بود:
مایع ظرفشویی
سمِ گلدون
جرمگیر توالت

زنگ زدم به مامانم گفتم دایی و زن دایی اومدن چیکار کنم ؟
گفت در کابینتو باز کن اونیکه علامت مرگ داره توش آجیله ،
اونیکه نوشته مرگ موش توش گز ،
اونیکه نوشته صابون توش شکلات!

یعنی دیگه هرکامیونی ببینم پشتش بنویسه رفیق بى کلک مادر؟.. منفجرش میکنم

*********************

بیخودترین ﺗﺎﺑﻠﻮﯼ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯾﯽ ﻭ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﺗﺎﺑﻠﻮی ﺧﻄﺮ ﺭﯾﺰﺵ ﮐﻮهه!
ﺧﺐ ﭼﯽ ﮐﺎﺭ کنیم؟!
 ﺭﺩ ﻧﺸﯿﻢ؟
ﺯﻭﺩ ﺭﺩ ﺷﯿﻢ ؟
ﺁﺭﻭﻡ ﺑﺮﯾﻢ؟
اشهد مونوبخونیم!
دعاکنیم نریزه!

ﺩﻗﻴﻘﺎ ﺑﺎﻳﺪ ﭼﻪ غلطی بکنیم؟!

*********************

‏پاکستانیا یه ضرب‌المثل معروف دارن که میگه:











 یه ترقه زیر پای خودت بنداز یه نارنجک زیر پای دیگران.


https://telegram.me/joinchat/Bky1-TvTOwbwb53-swbf0A

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.