نیمکت (عکس و فیلم )
نیمکت (عکس و فیلم )

نیمکت (عکس و فیلم )

ماه تولدتون رو به روز تولدتون بچسبونید!

اولى ماه تولدتونه واعداد هم روز تولدتون..

 ماه تولدو روزش رو کنار هم بزارین  جوابهارو کامنت کنید یه کم بخندیم ..جواب بدین جوااااااااب 

فروردین:  یه حمال                                    
اردیبهشت: همسایمون
خرداد :  یه گدا
تیر :  یه گوسفند
مرداد : بقال سر کوچه
شهریور : استادم
مهر.:   الاغه       
آبان  :  یه بیمار روانى
آذر  :  یه احمقى      
دى   : یه قصاب سیبیلو
بهمن  :  یه میمون    
اسفند  : یه کوتوله چاق
1زد تو سرم
2فهمید دوستش دارم
3به من شماره داد 
4بهم پیشنهاد دوستى داد
5-عاشق من شد
6با من دعوا کرد
7منو بغل کرد
8گفت بیام خونتون ؟
9منو گاز گرفت
10به من گل داد
11به من پیشنهاد ازدواج داد
12-برام هدیه خرید
13به من چشمک زد
14با من رقصید
15منو عاشق خودش کرد
16به من گفت نیمه گمشدمى
17منو بوسید
18بهم نامه داد
19منو تحسین کرد
20به من گفت عزیزم
21از من سوارى گرفت
22به من گفت جوووووون !!
23به من حلقه داد
24از من جدا شد
25بهم گفت یه بووووس بده
26به من پیشنهاد خاک بر سرى داد
27منو سوار الاغش کرد
28جواب تلفناى منو نداد
29منو برد خونشون
30لب عاشقانه ازم گرفت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.