نیمکت (عکس و فیلم )
نیمکت (عکس و فیلم )

نیمکت (عکس و فیلم )

جوک 30

دیشب با اولین پرواز رسیدم لندن
رفتم هتل
مسئولش ازم پرسید کجایى هستى؟
گفتم ایران...
گفت داعش؟؟؟
گفتم Noooo,اون عراق. آى ام ایرانیان.
گفت اوووووه  گلشیفته!!

گفتم Noooooooo,هموون دااااعش!!!


ادامه جوکها در ادامه مطلب

  یعنی کاری که این دخترای مانتو سفید باپوشیدن سوتین فسفری زیرش,با پسرا میکنن,اون هیتلر دیوث تو جنگ جهانی دوم با یهودیا نکرد..!!!





ﺯﻣﺎﻥ ﻣﺎ ﺩﺧﺘﺮﻫﺎ ﻣﺎﻧﺘﻮﯼ ﺍﭘﻞ ﺩﺍﺭ ﻣﯿﭙﻮﺷﯿﺪﻥ، ﻫﯿﮑﻠﺸﻮﻥ ﺷﮑﻞ ﺁﻗﺎﯼ ﺧﻮﺩﻧﮕﺎﺭ ﺗﻮ ﻣﺮﺩﺍﻥ ﺁﻫﻨﯿﻦ ﻣﯿﺸﺪ.

******************

دیروز از جلو یه رستوران رد میشدم رفتم داخل گفتم: آقا ببخشین جوجه دارید؟ گفت :آره داریم...
گفتم :بهش آب و دونه بدین نمیره!

تا آخر خیابون با لنگه کفش دنبالم کرد...
******************
کچل باشی، بری بالای شهر میگن مد روزه، بری مرکز شهر میگن سربازی، بری پایین شهر میگن زندانی بودی!!
این همه تفاوت توی شعاع 20 کیلومتر ؟؟؟!!!
 ******************
یعنی فقط کافیه تو خونتون بفهمن که امتحان دارین، اونوقت بخوای بری توالتم میگن کجا؟؟؟
مگه تو امتحان نداری؟؟؟
 ******************
میازار موری که دانه کش است... در مورد مورچه ای که دانه همراه اش نیست فتوایی صادر نشده می توانید بیازارید...!!!

******************

یه اصفهانیه ازتویه کوچه ردمیشده میبینه یه نفرکنارکوچه  خوابیده میگه دادا چرااینجاخوابیدی ؟یارومیگه غریبه ام وجایی براخوابیدن ندارم؛اصفهانیه دلش براش میسوزه؛بهش میگه وخی بیا بریم تو کوچه ما بخواب!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.