نیمکت (عکس و فیلم )
نیمکت (عکس و فیلم )

نیمکت (عکس و فیلم )

جوک 35

دقت کردین همیشه سطح مسابقات از نظر کسی که قهرمان شده بسیار بالا بوده ؟

*****************

من نمیدونم اینایی که
“آیا” رو مینویثن “عایا”
“آقا” رو مینویصن “عاغا”
“بله” رو مینویثن “بعله”
دغیغا چی رو میخان صابط کنن ؟
اثلا میخام بدونم کدوم نحذط ثواد عاموضی درث خوندن ؟! 

*****************

یکی از بچه ها ازم پرسید به قیافه ام میخوره چند سالم باشه ؟
گفتم : ۲۷ سال
ناراحت شد گفت : ۲۲ سالشه
گفتم : ۵ سال دیگه به حرفم میرسی ، ببین کی گفتم
ادامه جوکها در ادامه مطلب با این وضعی که من میبینم
باید واسه انتخاب واحد ترم بعد برم آموزش بگم:
همــــون همیــــشـــگــی
*****************

اینجوری که فیلم کیمیا پیش میره
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.خرمشهر رو خدا آزاد نکرد . . .
کیمیا آزاد میکنه . . . حالا ببین

*****************

همه آدما وقتی آروم باشن زشتی هاشون ته نشین میشه زلال دیده میشن.
برای اینکه آدمی رو بشناسید.....

.






 «قبل از مصرف خوب تکان دهید.»
*****************

قشنگ معلومه دکتر مصدق واسه فرار از خونه تکونی رفته دنبال ملی کردن صنعت نفت
.
.
.
.
.
.
.
.
.
و الا کدوم آدمی 29 اسفند میره دنبال کار به این مهمی ....

*****************

آدمها مثل قایق اند …
نمی دونم شایدم نباشن !
به هر حال من وظیفه خودم دونستم که اشاره کنم ...

*****************

وقتتو چجوری صرف میکنی؟
.
.
.
.
.
وَقَتَ - وَقَتا - وَقَتوا
وَقَتَت - وَقَتَتا - وَقَتنَ
*****************

طبع شعرم گل کرده ی شعر بگم حال کنید
گفتم چندیست دچار درد و ماتم شده ام
چون شمع که میسوزد کم شده ام
گفتا نکند که عاشق من شده ای
گفتم پ ن پ عاشق عمه ات شده ام
*****************

تو تنها تک درخت منی
.
.
.
.
که هرشب خرم را به آن می بندم
چرا اینطوری شد قرار بود احساسی تموم بشه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.